TANIA budowa domu
Budowa domu to coś bardzo powaznego i w sumie wypadało by się znac na wszystkim. Jestem na etapie, że musze wybrać do domu odpowiednie gonty. Zastanawiam sie czy gonty drewniane , bąda dobrym pomysłem. Moze ktos kto bardziej się na tym zna jest mi w stanie coś wiecej podpowiedziec.
- Gandalfowa
Niestety nie znam się na tym, ale Wasze rady mogą być pomocne. W wolnym czasie z pewnością rozeznam się w temacie.
Na świecie jest za dużo książek, żeby je wszystkie przeczytać w ciągu jednego życia, trzeba gdzieś zakreślić sobie granice.
Witam wszystkich. Mam właśnie do umycia elewację budynku. Niestety, jest on na tyle wysoki, że bez podnośnika się po prostu nie da tego zrobić. Budynek znajduje się w Katowicach... Czy znacie może jakąś sprawdzoną ofertę, z której można by skorzystać? Szczerze przyznam, że w Internecie jest tyle różnego rodzaju ofert, że niezwykle ciężko jest się na coś zdecydować... Póki co, z tego co przeszperałem w Sieci, to ciekawie wygląda oferta zwyzki-radlift Co o tym myślicie? Może macie jeszcze jakieś własne doświadczenia i porady w tym obszarze tematycznym? Z góry wielkie dzięki za informacje w tym temacie
Z całą pewnością przydadzą mi się one 

Posiadał najrzadszą z cech: zdrowy rozsądek.
Jak budujesz tanio to nie znaczy że masz rezygnować np. z ocieplenia bo to się odbije na rachunkach za utrzymanie domu. Wiem że że jest teraz możliwość ocieplenia natryskowego i podobno świetnie się to sprawdza rozmawiałem z chłopakiem z Hermetik System i mi wytłumaczył jak istotną sprawą jest ocieplenie poddasza.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2018, 07:51 przez Jarki, łącznie zmieniany 1 raz.