Projekt Otwarty

Projekt Otwarty

Postautor: MG Projekt » 22 sty 2012, 16:57


Pow. użytkowa: 277.88 m2 / Koszt realizacji: 594 757 zł

Obrazek

Projekt Otwarty to piękny, oryginalny dom jednorodzinny, przeznaczony dla cztero-sześcioosobowej rodziny. Charakteryzuje się nowoczesną architekturą z dużą ilością przeszkleń i otwarć - dedykowany jest Klientom, którzy chcą wyróżnić się ciekawym, dobrze przemyślanym i funkcjonalnym budynkiem. Dom Otwarty został zaprojektowany jako budynek parterowy z użytkowym poddaszem, o bardzo jasnym układzie konstrukcji, opartym na siatce słupów i podciągów. Dom przekryto dość łagodnym dwuspadowym dachem. W ciekawy i konsekwentny sposób wprowadzono tutaj naprzemienny układ pełnych ścian zewnętrznych i fragmentów całkowicie przeszklonych, co daje elewacjom lekki a wnętrzu niepowtarzalny charakter. Brak tu typowych okiennych parapetów i grzejników wiszących pod oknami. W tradycyjnej formie domu z dwuspadowym dachem, skryto nowoczesną architekturę z charakterem. Budynek jednocześnie, dzięki zastosowaniu odpowiednich materiałów, jest energooszczędny - zatem niedrogi w utrzymaniu.
MGProjekt Pracownia Architektoniczna | http://www.mgprojekt.com.pl | 022 676 66 83
Awatar użytkownika
MG Projekt
 
Posty: 849
Rejestracja: 17 sty 2012, 13:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Projekt Otwarty

Postautor: zajc_m » 09 lut 2012, 14:09


no no oryginalny i nowoczesny. na prawde spoko, bardzo podobaja mi sie przeszklenia w domach, duze okna itp ale caly czas zasanawiam sie czy czlowieka cos nie trafi jak bedzie lalo przez kilka tygondni, podejrzewam ze w poludniowej hiszpanii byloby super, ale w polskich warunkach no moze byc roznie, poza tym nie wiem jak z ogrzaniem tego..ta chalupka jest tez cala podpiwniczona w sumie nie wiele projektow to uwzglednia a szkoda
zajc_m
 
Posty: 17
Rejestracja: 01 lut 2012, 09:19

Re: Projekt Otwarty

Postautor: katasi74 » 13 lut 2012, 12:16


haha no z tym deszczem to rzeczywiście jest problem, mając taki dom, można się załamać gdy ciągle leje haha, ale bez dramatu, mysle ze jest na tyle pięknie ze nawet pogoda nie zmieni komfortu , poza tym mając takie okna, masz duże pole do popisu przy dekorowaniu wnętrza, nie wiem czy już o tym myślałeś, ale okna to też odpoweidenia ich dekoracja, nie wiem jak z ogrzewaniem , ale myślę, że przy dzisiejszych możliwościach to nie będzie stanowiło problemu, to nie są już takie okienka jak kiedyś;) pozdrawiam i jeśli się zdecyduje to trzymam kciuki - aha a piwnica to też rzeczywiście bardzo duży plus
ps
własnie odkryłam ze od kilku godzin oglądam projekty.. to jest nie bezpieczne! haha pozdrawiam!
katasi74
 
Posty: 23
Rejestracja: 13 lut 2012, 07:22
Lokalizacja: Wrocek

Re: Projekt Otwarty

Postautor: marakor » 14 lut 2012, 10:16


haha no dobre, ja też straciłem juz pół dnia, ale siedze na L4 wiec powiedzmy ze moge haha
powiem od razu ze na coś takiego mnie nie stac, ale z ciekawości pogolądałem
widzieliście ze są wnętrza?
Obrazek
Obrazek
tak troche z innej beczki, ale zwróciliście uwage na płytki na podlodze? rewelka:)) jak znam życie to moi chlopcy pewnie zrobiliby sobei lodowisko haha no ale pomarzyc można , pozdraiwam
marakor
 
Posty: 24
Rejestracja: 14 lut 2012, 07:28

Re: Projekt Otwarty

Postautor: orzech » 20 lut 2012, 22:54


wnetrza niesamowite! Robia wrazenie. Nad czyms takim myslelem, ale w innym projekcie. Choc zastanawialem sie nad otwartym to zdecydowalem sie na poludniowy. Jak sie przyjzec to maja takie podobne koncepcje. Klasyczna btyla domu, ale nowoczene wynonczenia, detala sprawiaja ze wyglada super dizajnersko (chyba tak to sie pisze) :) Poleam oba projekty bo sa warte uwagi
orzech
 
Posty: 11
Rejestracja: 27 sty 2012, 09:14

Re: Projekt Otwarty

Postautor: miska_mmm » 22 lut 2012, 08:39


witam wszystkich, czy ktos z was realnue mysli o budowie tego domu?
jak juz pisalam przy innym projekcie - marzyu mi sie nowoczesny dom , ale szczerze to taka chata bardzo rzuca sie w oczy i nie wiem czy to jest dobre dlatego zastanawiamy sie caly czas miedzy projektem bardziej klasycznym a własnie czyms takim jak ten
bardzo fajnie ze sa wizualizacje wnetrz gdyby byly przy wszystkich projektach latwiej moznaby podjac decyzje - to na mnie robi najwieksze wrazenei, po planie nie umiem sobie tego tak wyobrazic
macie jeszcze jakies namiary na podobne projekty?
miska_mmm
 
Posty: 12
Rejestracja: 22 lut 2012, 07:56
Lokalizacja: Wawa

Re: Projekt Otwarty

Postautor: mikaeli » 19 mar 2012, 13:58


o k***** op zobaczeniu zjdec nie mam wiecej pytań - komu zapłacić? i kiedy mogę sie wprowadzać? hehe rewelacja totalna , ludzie skąd macie te wizualizacje?? bo chyba sie nie przyjrzalem, każdy projekt ma taką?? wichry deszcze\, mycie okien... prz takiej maszynie do mieszkania nie ma sei co martwic pogoda - trzeba celebrować mieszkanie!!! :D :D :D
mikaeli
 
Posty: 14
Rejestracja: 19 mar 2012, 13:37

Re: Projekt Otwarty

Postautor: Anetka » 20 mar 2012, 10:52


Ja bardzo poważnie myślę o zakupie tego projektu, jesteśmy z mężem prawie zdecydowani. Dla pewności jeszcze pooglądamy inne projekty, ale szukamy czegoś w tonacji nowoczesnej. Jesteśmy z okolic Warszawy, a tam takie przeważają.
Anetka
 
Posty: 18
Rejestracja: 20 mar 2012, 10:45

Re: Projekt Otwarty

Postautor: wiśnia » 20 mar 2012, 14:30


oho, to gratuluje, ja bym się nie odważyła , myśle raczej o klasyce, ale przyznaje, że takie projekty mają smaczek.. tak sobie właśnie przeglądam różne nowoczense rozwiązania...
wiśnia
 
Posty: 13
Rejestracja: 20 mar 2012, 14:16

Re: Projekt Otwarty

Postautor: Polly » 20 mar 2012, 14:39


Ja też szukam czegoś w stylu nowoczesnym, mam już upatrzoną Wile Atrium, chociaż ten projekt też fajnie wygląda, myślę że będzie dobrą alternatywą. Ma poddasze użytkowe, co niestety średnio mi podchodzi, aczkolwiek tutaj tak ładnie to współgra- jest tam tak ładnie przeszklony, że pomimo skosów też mozna tam stworzyć coś nowoczesnego. Bardzo mi się podoba!
Polly
 
Posty: 12
Rejestracja: 20 mar 2012, 12:29

Następna

Wróć do Projekty domów

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron