Meble drewniane

Re: Meble drewniane

Postautor: janek54 » 11 lip 2018, 11:42


W zasadzie każda większa firma ma w ofercie serie premium mebli drewnianych. Warto jest je sobie przejrzec, jak równiez oczywiście mniejsze firmy. Druga opcja to zlecenie wykonania w firmie stolarskiej. Ma to jednak jeden minus. Nigdy nie wiemy jak meble będą wygladały ostatecznie.
Proponuję zainwestować w meble z prawdziwego drewna głównie w jadalni: https://domar.pl/kategorie/jadalnia/
są lepiej wykonane
blat lepiej jest mieć porządny
i dłużej Wam posłużą
Ciekawie wyglądają na przykład te:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 lip 2018, 07:02 przez janek54, łącznie zmieniany 1 raz
https://www.mgprojekt.com.pl
janek54
 
Posty: 36
Rejestracja: 30 mar 2014, 17:16

Re: Meble drewniane

Postautor: nieti » 13 lip 2018, 10:02


Jak meble to tylko drewniane. Piękne są. :D Uwielbiam zestawienie ciemnych mebli z jasnymi dodatkami. Swoje zestawy zamawiałam w sklepie internetowym: https://www.burzynscymeble.pl - cudne mają, duży wybór i dobra jakość. :D
nieti
 
Posty: 30
Rejestracja: 12 lip 2013, 10:06

Re: Meble drewniane

Postautor: KillMe » 06 sie 2018, 06:19


Niestety nie wszystkie firmy podchodza do tematu profesjonalnie - nie kazdy mebel jest w 100% drewniany jak deklarują. Wiem, bo sam kupowałem i tyle co sie nachodzilismy z zona i nasluchalismy to glowa mała. Nasze maja w tej chwili juz jakies 5 lat z tego co licze, ale faktycznie mebel jest solidny, w 100% z drewna i robiony jednak na zamowienie. W tamtym roku odswiezałem delikatnie olejem do drewna luxdecor dla przywrocenia im i naturalnego koloru drewna i zabezpieczenia na kolejne lata. O tak surowiec jak sie dba to bedzie sluzyl spokojnie latami...
KillMe
 
Posty: 13
Rejestracja: 25 maja 2018, 21:31

Re: Meble drewniane

Postautor: adaq89 » 26 sie 2018, 19:58


No cóż meble z drewna najlepiej się prezentują w ogrodzie, chociaż są coraz mniej popularne. Według mnie nic nie zastąpi takich mebli. 8-)
adaq89
 
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 2018, 19:13

Re: Meble drewniane

Postautor: Dingles » 21 wrz 2018, 06:46


meble drewniane rowiez mi się podobaja ale nie wiem czy sam bym się na coś takiego zdecydował

są bardzo ciężkie
Sa bardzo drogie
Poza tym nawet jak przestana nam sie podobać to potem będziemy mieli trudności z odsprzedażą i normalnie bedzie nam szkoda wydanej na nie kasy.....

Sam ostatnio zdecydowałem sie na meble do salonu ale ze sklejki.Nowoczesne,szare.Wygladaja bardzo dobrze i jesli bedę chciał z nich zrezygnować to z nich bez problemu zrezygnuję. http://meblearkadius.pl/szare-meble-do-salonu/
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2018, 11:47 przez Dingles, łącznie zmieniany 1 raz
Dingles
 
Posty: 35
Rejestracja: 18 paź 2014, 20:23

Re: Meble drewniane

Postautor: fiona45 » 21 wrz 2018, 09:28


Mi się podobają drewniane meble. Mają swoją wartość, jednak nie zawsze możemy trafić na fajny model, pasujący do nas do wnętrza. Wtedy przyda się fachowa pomoc na zamówienie. Ja już oglądałam do sypialni meble od firmy; http://www.hebososna.lublin.pl , bo mają wiele realizacji już za sobą, a ja szukam takich wymarzonych.
fiona45
 
Posty: 7
Rejestracja: 23 sie 2018, 11:25

Re: Meble drewniane

Postautor: daszkowa » 26 wrz 2018, 10:20


Sprawdzaliście już ofertę mebli https://meblezych.pl/ ? Są to meble drewniane, bardzo wysokiej jakości. Aktualnie większość z nich jest na dodatkowej promocji. Warto się pośpieszyć, bo cenowo takie meble wychodzą bardzo atrakcyjnie. Nie mówiąc już o samym wykonaniu tych mebli - jestem pewna, że będziecie z nich zadowoleni.
daszkowa
 
Posty: 15
Rejestracja: 23 kwie 2018, 18:08

Re: Meble drewniane

Postautor: Time » 03 paź 2018, 10:24


A do restauracji jakie meble moglibyście polecić? Macie w tym zakresie jakieś doświadczenie? Z góry wielkie dzięki za sprawdzone info w tym temacie :) Czy na przykład Focus Contract jest ok?
(...) ludzi zbliżają nie tylko wspólnie rozwiązane sprawy ale i te wspólnie spartaczone.
Awatar użytkownika
Time
 
Posty: 3
Rejestracja: 02 paź 2018, 08:16

Re: Meble drewniane

Postautor: radiko32 » 20 paź 2018, 12:37


Każdemu się co innego podoba, Ja na przykład jestem zwolennikiem stylu nowoczesnego. Lubię biel i stonowane kolory mebli. Osatnio zamawiałem w tym sklepie sklep-hubertusmeble.pl super meble. Zobacz sobie może i tobie się spodobają.
radiko32
 
Posty: 1
Rejestracja: 20 paź 2018, 12:02

Poprzednia

Wróć do Off-topic

 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości