Dom i beton architektoniczny

Dom i beton architektoniczny

Postautor: Lewczak » 06 wrz 2018, 14:51

Na wiosnę, czeka nas wykończenie domu i wielu w nim elementów. Zastanawiam się nad zastosowaniem betonu architektonicznego. Udało mi się tutaj http://art-bet-design.p l/galeria/ , znaleźć wiele fajnych zastosowań. Widziałam ich realizacje i nie wiedziałam, że w tak fajny sposób można wykorzystać beton.
Lewczak

Re: Dom i beton architektoniczny

Postautor: barcisław » 17 wrz 2018, 17:29

Praktyczniejsza od betonu architektonicznego jest zdecydowanie struktura dekoracyjna.

Chodzi o takie, które oferuje Magnat:

Taki wynalazek mieści się w kubełku identycznym jak farba do ścian i jest gotowa do samodzielnego nałożenia. A to z filmików na youtube wynika, że jest łatwe.
barcisław

Postautor: hugon » 19 wrz 2018, 11:31

Nie mam za bardzo doświadczenia w tym temacie. Nie będę w stanie pomóc.
By dojść do źródła, trzeba płynąć pod prąd – Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
hugon

Postautor: boniwijka » 26 wrz 2018, 09:53

Mam wrażenie, że coraz więcej osób wykorzystuje beton i to nie tylko na zewnątrz domu czy do typowych prac budowlanych, ale też do dekoracji i aranżacji pomieszczeń (zwłaszcza jeśli ktoś ma duże powierzchnie, wtedy ten materiał spisuje się idalnie!). Sama chciałam wykorzystać beton u siebie, już nawet znalazłam od firmę -cemex, ale póki co takie pomysły niestety będą musiały poczekać, bo wiązałoby się to z większym remontem, który kilka miesięcy temu zakończyłam. Teraz czas na odrobinę spokoju, ale może za kilka lat zrealizuję te swoje małe marzenia i zobaczę na własne oczy jak taki pomysł sprawdzi się w dość typowym wnętrzu.
boniwijka

Postautor: daren » 26 wrz 2018, 13:01